måndag 31 januari 2011

våran lilla ängel!

I natt har våran lilla ängel sovit mellan midnatt & nio på morgonen, med två avbrott för mat. :-) Det är bra det! Om vi bara kunde skjuta på det nån timme, så att hon somnade vid 23, så vore det perfekt.

Idag är Magnus på jobbet igen. Det är roligare när vi är hemma alla tre. Men men, vi klarar oss fint så länge jag & Elin.

Idag tyckte mamma att det var dags för en helrosa outfit!




Fint va? Okej, Elin kanske ser liiite skeptisk ut, men hon gillar det egentligen! ;-)

3 kommentarer:

  1. Men guuuud va söt hon är! :-)

    Önskar att Sixten sovit lika bra. Eller han sov ju från 23.30 till kl 6! Men jag var så trött av att kämpa med honom fram till 23.30 att jag sov uselt! Och sen efter kl 6 har han bara "bråkat". Ant ont i magen. Har minifom hjälpt er? Jag la ju ner det och semperdropparna för 1,5 v sen och tyckte det blev bättre men kanske var det på väg att BLI bra då och sen tog jag bort det?! Suck.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så duktigt hon sover nu den lilla ängeln!
    Mormor längtar efter sin "lilla docka".
    Efter sin stora docka också förresten. :)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om minifom har hjälpt jenny, vi har ju kört med dem hela tiden, så jag vet inte hur hon hade varit utan dem... I eftermiddag har hon varit jättebråkig, mest skrikit, så det var tur att hon var snäll i natt & i förmiddags!

    SvaraRadera