måndag 17 januari 2011

Citron

Sitter här med citron på bröstvårtorna.... det gör rent helvetiskt ont, ungefär som om nån kör en stavmixer mitt på, eller som om man skulle hälla klorin i ett öppet sår eller nåt.... Jag hoppas verkligen att det hjälper! Axlarna är uppe vid öronen, jag vaggar fram & tillbaka & försöker distrahera mig & tänka på annat...Har läst en massa på nätet om infekterade sår, var, svamp.... låter inte alls lockande! Men jag VILL ju amma!

Åh vad jag hoppas att det här bara går över, så att jag orkar vara en gladare mamma....


2 kommentarer:

  1. Stackars min tös!
    Hoppas det hjälper nu bara.... Tänk om jag har lurat dej till detta hemska ;-(

    Gråter när jag tänker på det.

    Många kramar från Mamsen.

    SvaraRadera
  2. Du kommer bli den gladaste glada mamman som finns. DET vet jag. Vill också att du får bli det nu. Iiiisch så svidigt det låter...

    Undrar om lillhjärtat gillar citronmjölken?

    Kram och... vad säger man... lycka till kanske. KRAM i alla fall, definitivt.

    SvaraRadera