söndag 16 januari 2011

Första vagnpromenaden!

Idag har varit en bra dag. :-) Sovit gott i flera timmar på morgonen & nån under natten. Känner mig riktigt som en människa.

Vi har umgåtts alla tre, tittat på "Solsidan" som jag köpte första säsongen av på DVD. Jäklar vad roligt det är! Ha ha... vi är ju exakt rätt målgrupp också förstås... Så har vi tagit en massa fina bilder på vårt underverk & bara gullat & varit. 

Vi har dessutom varit ute på första promenaden med Elin i barnvagnen. Det var ingen lång promenad, men det var skönt att komma ut. Hon var ledsen när vi skulle ut, så jag var lite orolig, men hon stensomnade nästan på direkten, så hon verkade trivas där nere i vagnen i sina dubbla mössor, overall & åkpåse! :-) Riktigt stolta kände vi oss nog bägge två också när vi körde vagnen. Kameran var med förstås.

Det är mycket man vill föreviga. Första badet t ex, det hann vi med igår.


Dagens frihetskänsla: Jag åkte iväg själv & handlade mat & hämtade thai! :-)
Dagens extra lyxiga: Jag köpte brieost, som ska avnjutas någon dag, jag får det nu!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt Anette!
    Alltihop.

    Nu har hon blivit så lik dej på alla bilder. Hon har redan ändrat utseende. Jag är så glad för alla kort jag kan se på henne!

    Förstår att det var en stor frihetskänsla med ditt handlande idag. Och brie..... mums!

    Nu ses vi SNART hoppas jag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vi har också köpt brie! :-)

    OCH vi har också sovit bra. Får se hur det blir nu. Sixten har sovit i över 2 timmar nu iaf. Räknar med att han vaknar snart men hoppas hoppas på en skön amning och sen nanna... You never know. Lite jobbigt att va nervös varje gång han sover. Haha.

    Att du redan åkt iväg från din knodd. Starkt. Haha. Jag har varit på Hemköp en gång... lite pinsamt.

    vilken käck grej till badet! Nu ska vi nog göra kvällsbadet till vår grej för vi badade Sixten igår och natten gick bra och nu badade vi honom ikväll igen och hittills går det som igår...

    Imorn ska jag försöka åka till amningsmottagningen och väga Sixten före och efter amning för att se om vi beh ge ersättning.

    Vi hörs och ses snart hoppas jag!
    Kram

    SvaraRadera