torsdag 6 januari 2011

Fem dagar över tiden ...

Japp, 6:e Januari idag.... Fem dagar över tiden. För det kommer nog ingen Knodd idag heller, det känns inte så... Emma & Johan fick vänta fem dagar. Tänk om jag får vänta två veckor till??!! Nää.... hoppas inte! Jenny & Mattias fick vänta sex dagar. Imorrn kanske?

Jag har bestämt mig för att försöka vara lite mer uppåt idag. Det var en hemsk dag igår, jag bara deppade, tjurade, grinade, kände mig HELT håglös. Inte så att nåt blir roligare för det direkt.
Inatt har jag sovit bättre. Skönt. Hade visserligen hellre blivit väckt av att vattnet gick, eller av att värkarna satt igång... men men... Det var skönt att sova också!

Vi ska förhoppningsvis försöka ta oss iväg på lite ärenden idag. Inget spännande. Slänga återvinning, handla. Men det gör iaf att det händer NÅGOT, att jag kommer utanför dörren. :-)

Komsi komsi Knodden, vi längtar efter dig!!!

5 kommentarer:

  1. Jag tänker gissa att du är på förlossningen jag! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är inte det minsta nyfiken... jag är JÄTTEnyfiken... och vill att allt ska vara så bra så bra så bra. KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis igen!!! Ska bli kul att få träffa henne.
    Kramar
    Jenny

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!

    Å inte blev jag mindre nyfiken nu... ge henne en liten, liten kram från mig.

    SvaraRadera
  5. NUUU Vill jag se BILDER på underverket, är ni inte hemma än!!

    SvaraRadera