fredag 14 januari 2011

Besök

Idag åt vi middag vid halv tolv! Ha ha... Men bättre sent än aldrig eller hur? & gott var det!

Det var roligt med besök. Känner att jag inte är så pigg som vanligt förstås, men det var kul att få visa upp vår prinsessa! Vad stor Frank såg ut i jämförelse! & då skiljer det ändå inte sååå många veckor på dem!

Nu längtar jag efter att få in nån slags rutin på sovandet & så längtar jag tills mamma & pappa är friska, så att de kan komma & hälsa på dom också! Vet hur de längtar. Tycker heller inte om att veta att de har lunginflammation & att jag inte kan göra nåt alls. Det verkar vara en fruktansvärt jobbig sjukdom & att bägge två har det samtidigt. :-( Krya på er!!!

Daniel,Helena & Emelie kan inte heller komma hit, för Emelie hade tydligen magsjuka. & är de inte friska får de hålla sig borta ett tag.

Imorgon bitti ska Magnus till Tum Bygg för att diskutera de sista sakerna i kontraktet & förhoppningsvis skriva på. Vill få igång det, samtidigt som jag fasar för att behöva packa allt & flytta ut när Elin är så liten. Hoppas verkligen vi kommit tillrätta som familj då! Jag ska försöka vara uppe lite extra i natt, Magnus får ju inte sova imorrn bitti när han måste iväg.

På tisdag ska han träffa kvalitetsansvarig som vi utsett för bygget. Det är SÅ mycket att tänka på att man blir yr i huvudet. Jag hoppas vi kan hålla koll på allt nu, när sömnen inte är så tillräcklig...

1 kommentar:

  1. Allting löser sej Anette. Ni har varandra, och om ni bara kommer in i lite rutiner och får sova och bli starkare,så går allt snart bättre. Precis som du skriver själv!

    Packandet blir förstås jobbigt, men ni kan bo här. Det vet du.
    Och då du..... då får vi minsann träffas så du kanske blir trött på det, många gånger om.

    Ta hand om om varandra nu så gott det går!

    Mamsenkramar

    SvaraRadera