söndag 23 januari 2011

Besök!

Japp, nu är det besök varje dag. Klart det, alla vill ju hälsa på Elin. :-)
Idag var det gamlamormor, mormor, mammas moster & mammas kusin som var här. Jättemysigt. De hade med sig både kaffe & tårta & gifflar, så vi behövde bara duka. Lyx. Det verkade som de också tyckte Elin är söt minsann. ;-) Alla ville hålla & gulla & bära & ta foton i mängder.


 Jättefina presenter fick hon också, lilla underverket! Ingela hade sytt ett helt underbart lapptäcke i rött & rosa! Jag hade hoppats, men inte vågat tro att hon också skulle få ett. :-) Gamlamormor Ting hade stickat en jättefin tröja i grått med får på. & från Jenny fick Elin två hela outfits från P.o.P. :-) Rött & vitt. & en kanindinglis med speldosa. 

Sen kom morfar också en sväng, delade ut foton på Elin till alla tanterna. Mycket populärt. :-) & så fick jag en present också! För att jag varit så duktig & tagit körkort & fött barn & så! Han hade varit & köpt en jättefin ring till mig. :-) Blev jätteglad. Den var för liten, så vi ska åka dit nån gång jag & pappsen & se om den finns större, eller om vi kan hitta nåt annat smycke.


Sen åkte besöket hem & jag ville hellre däcka lite i soffan än gå ut på promenad med Elin som Magnus föreslog. Så vi tittade på "Solsidan", skrattade & myste med lilla prinsessan. :-) Nu sitter Elin & pappa & tittar på Handboll, så jag passar på att häcka framför datorn en stund istället.

2 kommentarer:

  1. En så´n glädjesida! Mer behöver jag inte skriva.
    Lycka!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag, och skönt att se att du ser så pigg ut nu!

    Den där lilla grå tröjan med får var kul att se, den stickade jag till mitt yngsta barnbarn.

    SvaraRadera