tisdag 18 januari 2011

Jösses vad tiden går!

Och ingen koll på dagarna har man! Idag är det ju tisdag, vilket betyder att för ganska så exakt en vecka sen så kom vi hem från BB! Dagarna går, flyter ihop & jag har ingen koll på vilket veckodag det är eller vad som skett när känner jag...


Konstaterade i morse när jag gick upp & faktiskt fick för mig att väga mig, att jag gått ned 11,5 kg sen Elin fötts! Det är inte illa alls. Kan bekvämt ha de minsta mammajeansen nu & det är underbart att ha jeans istället för joggingbyxor hela tiden. Upptill är det värre. Jag har nästan inga kläder som fungerar för amning. Man måste ju kunna öppna! Har en kofta, en tunn munkjacka & en fleecejacka som är lite varma. Har två amningströjor, men har beställt tre till på postorder, så jag hoppas att de kommer snart & att de passar.

Idag har jag beställt lite kläder till Elin på HM Shop Online också, hon behövde lite rosa känner jag! ;-)

Om en stund kommer mormor & morfar hit! :-) Gissa om de har längtat?!

2 kommentarer:

  1. Hehe, man har noll koll på dagarna ja. Det kvittar ju lite vilken dag det är nu när Mattias är hemma också. Nästa vecka blir det andra bullar när han ska jobba. :-(

    Amningskläder ja! Hehe. Hemma går jag mest med tuttarna i vädret, alt amningsbh och öppen skjorta Har bjudit våra grannar på show i många dar nu. Hehe. Men idag köpte jag en till amningstopp så nu har jag två!
    Grattis till viktminskningen. Visst är det coolt att det kan gå så fort!

    Rosa! Mysigt. Lite avis på dig som får köpa tjejkläder även om jag jobbar hårt på att få en cool kille här hemma! ;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack för stunden hos er idag!
    Vad härligt det var att få träffa er. Äntligen!

    Elin är ännu sötare än jag trodde.
    Nu när jag träffat henne känner jag mej som mormor på riktigt. Vi skall allt kunna bli bra kompisar Elin och jag!

    Också skönt att träffa dej och Magnus. Lättare då att få en bild av hur ni mår.
    Det här kommer att bli riktigt bra, det känner jag på mej nu. Lycka!!

    SvaraRadera