tisdag 1 februari 2011

Första leendet! :-)

Elin log mot mig idag!!! :-) Först tänkte jag att det bara var för att hon bajsade eller nåt, men hon tittade mig rakt  i ögonen, & log med hela ansiktet, flera gånger! Jag blev så glad att jag började gråta! Min fina lilla skatt!!!
Ringde Magnus & berättade direkt. Han ville varit här såklart. Hoppas att hon ler mot honom snart, så att han får se det underbara lilla leendet!!!

Idag har Magnus köpt en bil till till oss! En guldig Renault Clio från 1998. Hoppas att den är bra & att den håller i många år. Det kan man ju aldrig veta med en begagnad bil. Men gör den det så är det ju toppen. Magnus ska pendla till jobbet med den så kan jag ha kombin hemma med babyskydd & plats för vagnen osv.

Nu vill jag att han kommer hem snart, han ska ha med sig sushi till oss. :-) "Nya" bilen får jag se först imorrn, han lämnar den på jobbet & tar tåg & buss in imorrn.

2 kommentarer:

  1. Åhh, härligt med första leendet. :-)

    SvaraRadera
  2. Stort med fina leenden! Du kommer att få många fler, men det första glömmer du nog aldrig.

    Nu har jag sett Clion och den såg jättefin ut.
    Grattis till bilköpet igen!

    SvaraRadera