torsdag 3 februari 2011

villa magnolia baby

Köp inte grejer från Villa Magnolia Baby!!! Jag beställde tre amningströjor ifrån dem precis när vi kommit hem ifrån BB, för att jag bara hade två & för att jag behövde fler snabbt & för att jag inte hade möjlighet att ta mig någonstans & köpa.

Leveranstiden skulle vara 6-8 dagar stod det. Jag betalade med kort, 700:- & sen dess har jag väntat... Inte har jag fått några tröjor... Jag har mailat kundtjänst & frågat var de är/när de kommer, men jag har inte ens fått svar på mailet. Jag trodde allt var i sin ordning, speciellt eftersom jag fick en orderbekräftelse direkt.

Så nu vill jag bara varna andra, beställ inte härifrån, om du inte har en massa pengar över!

Jag fick åka till HM igår & köpa amningströjor där, så nu har jag lagt 700:- en gång till.... & rik är jag inte.

5 kommentarer:

  1. Oj! :-( Va surt. Du, liksom jag, handlar ju mkt på nätet och detta är ju inte vanligt men jävligt illa. Tack för varningen iaf!
    Idag vagäde "tjockisen" 4490 iaf. 300 gram på 13 dar. HELT OK! Phew. :-) 56 cm är han också. Lång och smal. Helt olik sina föräldrar. Hehe.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Detta var inte roligt minsann!
    Hoppas det bara blivit nå´t fel så det ordnar upp sej. Men det kanske är väl optimistiskt att hoppas på.....

    Tröstkram från mej.

    SvaraRadera
  3. Du kanske skulle polisanmäla... när dom inte ens svara på mail....??

    SvaraRadera
  4. Villa Magnolia Baby är en superbutik med bra service... Det måste vara nått galet med leveransen (DHL) eller nått. Förutsätter att detta löst sig...

    SvaraRadera
  5. Kundtjänst Villa Magolia. Det är trist när sådana här saker händer och vår ambition är att alltid e kunden bästa möjliga service. Detta är naturligtvis löst för länge sedan och hoppas att detta inte påverkar dig som önskar handla hos oss på Villa Magnolia Baby har du frågor är du naturligtvis alltid välkommen att höra av dig till oss på 041727380.

    SvaraRadera