fredag 4 februari 2011

Kök & kök

Idag har vi varit på IKEA & tittat på kök. Planerat & allt. Fint blir det allt, fast inte lika fint som det vi såg på HTH.... å andra sidan är det nog skillnad på priset också, IKEA-köket skulle gå på 60 000:- med vitvaror & allt. HTH-köket vågar jag knappt tänka på vad det kommer kosta! Ha ha... Men då har vi iofs bett henne räkna med bohusgranit-bänkskiva & vitvaror & rubbet....

Elin var jättesnäll hela tiden vi var borta, både på BVC & IKEA. Hon hade ökat 140 gram i vikt denna veckan & nu ska jag inte dit med henne förrän om två veckor.

Flera stycken på IKEA tyckte hon var så söt & så liten & att hon hade en jättesöt overall! :-)

4 kommentarer:

  1. Vad planerade ni med för luckor?? Spännande. I Kållered antar jag? Vem hjälpte er? *nyfiken*
    Härligt att hon sköter sig skruttan. Bra viktökning också! :-)
    Hörs på söndag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja du Jenny, jag tror att luckorna hette ädel, vita. Det var tre olika som hjälpte oss, nån hette Louise & nån Tobias har jag för mig.

    Japp, hör av er imorrn, vi är hemma.

    SvaraRadera
  3. Hej! Kan tyvärr inte rekommendera HTH, inte efter vår historia med dem. Om du är intresserad så kan du läsa lite om den här...

    http://kretzarna.wordpress.com

    Efter snart 8 månaders väntan så är vårat kök ifrån HTH i Lund ännu inte på plats, lösningen som de offererade gick inte att montera...

    Lycka till!

    SvaraRadera