tisdag 21 december 2010

tisdag

Idag är det tisdag, & därmed dan före dan före dan före dopparedan! Idag har jag fått ha våran bil hemma för jag ska kunna åka in till barnmorskan. Efter det ska jag till posten & hämta ut mitt körkort! :-) & sen ska jag till Kungsmässan & handla de sista julklapparna & luncha med mamsen. :-) Blir liksom första känslan av frihet när det gäller att ha körkort. Jag får åka själv. :-)

Har lovat alla att köra såååå försiktigt. Jag lovar. Ska dessutom gå sååå försiktigt. Tänk vad skönt sen nån gång när man kan gå utan att vara livrädd, eller när man åtminstone inte drabbar nån annan än sig själv om man skulle dratta omkull! Det är faktiskt inte alls kul att gå när det är snorhalt som höggravid.

Idag är det -17,5 grader ute. Burr! Ingen sommarvärme direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar