lördag 25 december 2010

Saker jag längtar efter

1. Att kunna sova på rygg
2. Att inte vara förstoppad
3. Rödvin
4. Att kunna gå, fort
5. Brieost, Chevre, Gorgonzola
6. Salami, Parmaskinka
7. Att kunna lägga mig, med EN huvudkudde, utan att få halsbränna
8. Byxor med knapp & gylf
9. Att kunna ta på mig strumpor, skor utan att må illa & bli anfådd

Japp, rangordnad lista över saker jag längtar efter. Inser dock när jag skrivit den, att först på listan över saker jag längtar efter står ju förstås Knodden! :-)

1 kommentar:

  1. Va fina osvullna händer du har. Vill också knäppa "hjärta på magen"-foto men det är ingen idé ens. Haha.
    Håller med dig om ALLT på listan också. Fast jag sover på rygg ändå (ibland) för det är skönast. Och nu tänker jag äta brie. Hmpf. ;-)
    Kram

    SvaraRadera