tisdag 7 december 2010

Fixerad!

Jaha, Knodden är tydligen fixerad nu! Kanske är det därför jag börjat känna mindre/på ett annat sätt? Tydligen har magen sjunkit också, men det är inget jag har kännt av kan jag inte påstå. Magen hade inte växt sen sist, men bm sa att det inte var nåt att oroa sig för. Mina värden var fortfarande jättebra. Vågen var INTE kul att ställa sig på.

Föräldrautbildningen var också jättebra. Jag måste säga att det har varit mycket mer givande än jag trott! Som avslutning idag fick vi se en film som var jättebra, från två olika förlossningar. Äntligen fick man se lite av hur det VERKLIGEN är när man väl är på plats. Det var så fint när bebisarna kom ut att jag var på vippen att börja gråta. :-) Det ska allt bli bra spännande när det väl är dags!

Mamma hade drömt en massa om mig idag & hade visst fått för sig att jag skulle föda idag.... Jag lugnade henne med att jag ska höra av mig när vi åker in & att vi faktiskt hade tänkt fira jul först.

Sju dagar kvar på jobbet nu, det är inte mycket, men hade nån frågat mig om jag ville gå hem imorrn hade jag nappat på det utan att blinka! Vill bara vara hemma & vila & förbereda mig nu ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar