lördag 25 december 2010

perfekt juldag!

Juldagar ska vara slappa. Bestå av typ göra ingenting & äta massor av precis det man vill ha.... godis alltså. & min juldag har levt upp till detta precis!

Vi sov länge, åt god frukost & har sen degat i soffan framför brasan större delen av dagen & tittat på en massa TV. Ätit clementiner, choklad, knäck, lussekatt. Gjorde en liiiten paus för att åka in till mellandagsrean på MediaMarkt & titta om vi hittade nån videokamera. Det gjorde vi. Hur smidigt som helst, trots massor av folk så fick vi parkering mitt framför entren, gled in, kollade kameror i lugn & ro & haffade en säljare (utan att köa) & köpte hans rekommendation rakt av. 

Den verkar skitlätt att använda, vilket passar för mig, man har ju inte tålamodet från himlen med teknikprylar direkt. 

Sen hem igen för att titta på mer TV. :-) Nu har jag lite ont i ändan faktiskt. Så det är väl dags att krypa till kojs & få lite ont i höfterna istället antar jag!

Knodden då? Jodå h*n bökar på där inne, för fullt, det är mysigt. Annars inga tecken alls. Fastän jag känner efter mycket & ofta. Men det är bra om h*n trivs där inne en vecka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar