onsdag 1 december 2010

Klumpig

Nåja, det är väl inte konstigt att den är ivägen lite nu, lilla kulan! ;-) Enligt böckerna ska magen inte växa mer nu, utan istället sjunka ned. Vet inte om den har gjort det ännu? Har inte märkt nåt iaf. Har inte fått några bristningar ännu så nu hoppas jag såklar järnet på att jag ska slippa! Det räcker med alla jag fick som tonåring.
Idag jobbar jag till lunch, sen ska vi åka ner till Varbergs BB på studiebesök med föräldragruppen. Ska faktiskt mest bli spännande. Jag läste avsnittet om förlossning i boken vi fått från barnmorskan igår kväll, men jag har liksom inte vett på att vara rädd & nervös...? Det är väl bra antar jag, det kan ju inte vara nån idé att oroa sig i onödan. Det som händer händer ju ändå & hinner vi bara dit så får jag ju bästa omvårdnad. Det svåra tycker jag är att veta om man ska be om ryggbedövning eller inte, hur ska jag veta hur ont det kommer göra liksom??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar