lördag 11 december 2010

slask, isfläckar & julstäming

Jäklar vad slaskigt & halt det är ute idag!!! Har fått gå i slowmotion & hålla mig krampaktigt i Magnus. Blöt om fötterna blev man också... inte så konstigt med allt slask & mina tygvinterskor som inte är impregnerade alls...

Nåja, vi har iaf fått köpt lite julblommor hit hem & så har jag planterat några julgrupper, en till oss & en vi ska ha med oss bort ikväll när vi ska till Thomas & Linda på julmys. Det ska bli trevligt.

Jag hade tänkt hinna med massor mer här hemma också innan, men det blir inget med det... Nåja, jag var jättetrött, så jag behövde nog sova länge också.

Hade glömt mobilen hemma när vi var i Kungsbacka, & mamma hade ringt två gånger, så hon var såklart säker på att vi var på BB... ;-) Men jag fick ringt & lugnat henne iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar