torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan

Japp, imorrn är det julafton. Idag har varit full rulle hittills. Först till Onsala Villan för att välja kulör till fönstren, sen till barnmorskan för att lämna urinprov & kolla blodtrycket. (Som för övrigt var det bästa på hela tiden, 115/70, så det var ju väldigt skönt). Sen vidare till Kungsmässan för att Magnus skulle handla julklappar till sig från sin pappa & syster. Sen handlades det mat. Sen tillbaks till Onsala Villan för att titta på innerdörrar, parkett, kök, garderober m m. Sen åkte vi till mormor för att lämna julklappar & till sist åkte vi förbi byggfirman för att hämta upp det färdigformulerade kontraktet.

Kraschade en stund i soffan när vi väl kom hem. Nu har jag tagit mig upp igen & precis griljerat skinkan. Naturligtvis väntade jag nån minut för länge med att ta ut den, så den fick liiiite för mycket färg, men det funkar säkert.

Magnus åkte iväg på nåt ärende, han glömde tydligen nån julklapp förut när vi var iväg eller nåt.
Ikväll har vi bara kvar att klä granen & slappa & det är allt tur det för jag är jättetrött!  Hoppas att inte Knodden får för sig att komma ut i natt eller imorrn, men det är ju inget man kan påverka isf.

Idag blev jag jätteglad när jag läste i Jennys blogg att hon har fått jobb! :-) Fantastiskt god nyhet! Jag har tänkt massor på henne & på dem & haft dåligt samvete för att jag inte hört av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar