tisdag 28 december 2010

Jag & magen

Bestämde mig igår för att BARA vila idag. Läsa, surfa, titta på TV, slöa, slappa. Så nu sitter vi här i soffan jag & magen. Har lagt videokameran här också, hoppas på att Knodden ska börja krumbukta så att jag kan filma när det går vågor på magen. Det hade varit häftigt att ha det på film. Ingen action än så länge...

Upptäckte förra veckan att jag har fått fler bristningar på magen. Inte massor & inte jättetydliga, men ändå. Hade ju hoppats på att inte få några. Konstigt nog blev jag inte ett dugg ledsen när jag upptäckte dem. Vet ju varför de finns där & det är anledning nog.

Den senaste tiden får jag ofta känna Knoddens fot, högt upp på höger sida, under revbenet. Trycker man på den så spjärnar den emot, tills Knodden drar undan den. Jättehäftigt! :-) Undrar om det är en liten häl eller små tår man klämmer på?

Igår kväll när vi gått & lagt oss låg vi & pratade om Knodden & den spännande tid vi har framför oss. Knodden rörde sig en del, som vanligt på kvällarna. Rätt som det var kändes det ungefär som att h*n tog sats & tog ett rejält bett på insidan av mitt bäcken! Aj! Magnus började skratta & jag håller med om att det låter ju rätt komiskt när man beskriver det så, men satan så ont det gjorde! Den lill* sötnosen! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar