måndag 6 december 2010

26 dagar...

Ja, det är inte mer än så kvar tills det är sagt att Knodden ska kika ut till oss. Blir det då? Blir det innan? Blir det senare? Jag vet såklart inte, men jag tror nog på några dagar senare. En sak är säker, 26 dagar är INTE mycket! Vart tog all tiden vägen? Det känns som några veckor sen jag sprang in till Magnus i sängen med maxpuls & stickan i handen. Det känns som alldeles nyss jag berättade för dem på jobbet. Men nu är det inte långt kvar som sagt. Har bestämt mig för att packa BB-väskan idag. Det är lika bra liksom. Får leta listor på nätet & improvisera lite. Det viktiga är ju att få med kläder till mig & Knodden, kamera & så.

Imorrn är det dags för besök till BM igen. Ska ta upp min oro över att jag känner så mycket mindre rörelser inifrån. Anar ju att det är så enkelt att det är för trångt för större sparkar, men vill ändå kolla. Jag undrar förresten hur stor Knodden är ju egentligen? Tänk om h*n redan är jättestor?! Fast det måste tydligen inte följa magens storlek.

Efter BM så är det sista tillfället med föräldragruppen. Det har varit givande & jag hoppas att det är det även imorgon. Hoppas också på att hålla kontakten med några av de andra. De verkar jättetrevliga. & alla verkar vara i samma ålder ungefär.

Vi tog nya magbilder igår, varannan vecka är det ju. Jag tycker inte magen har växt så värst mycket sen sist, men den ska ju tydligen inte bli större efter vecka 36, bara sjunka nedåt. Jag har inte fått några bristningar än, så det vore ju toppen om de kunde lysa med sin frånvaro!!! Jag har två bristningar på varje sida om magen som jag haft sedan tonåren & de har liksom "växt" uppåt liiiite liiite bägge två, men det är inga nya iaf.


1 kommentar: