tisdag 2 november 2010

tiden går...

Eller nä, den springer väl snarare! Jösses, jag vet inte hur man ska hinna med jag! Fast idag har jag varit & klippt mig efter jobbet, det var skönt med lite tid till nåt man vill bara!

Dessutom har jag varit på Twilfit & köpt tre stycken amningsBHar. Expiditen var jättehjälpsam & bra så jag bara tog emot & provade. Dyrt blev det ju, men tre stycken kändes som minimum. De kassa billiga BHar jag haft nu har verkligen gjort sitt.

Tänk, det trodde jag aldrig, att jag skulle ha BH med storlek 80F! *skrattar*

Tider är bokade också, spännande & skönt.

Dessutom har Magnus lovat att vi ska åka till Ullared. :-)

Undrar hur det går för Emma, Johan & Frank förresten, jag måste ringa henne imorrn!

Nä, nu ska jag faktiskt ta & krypa till kojs & ladda inför morgondagens jobb & sen magplask!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar