onsdag 17 november 2010

present från mojje!

Titta vad jag fick på posten idag, från söta mojje! Blev jätteglad! Världens sötaste små vantar & sockor & så en mössa. :-)

Knodden har levt runt idag på jobbet, jösses.... Dessutom har jag hört "klickljud" igen, där inifrån. Jag hörde det första gången häromdagen, men trodde att det var jag som lät på nåt sätt. Idag är jag helt säker på att det kom från Knodden. Det lät som när nån knäcker till fingrarna ungefär! Googlade såklart på det & upptäckte att fler hört detta. Hur det ska tolkas är dock oklart... allt från att det är fosterhinnan som går sönder & vattnet är på väg att gå (!!) till att bebisen suger på tummen, eller att det helt enkelt är bebisens leder som knakar. Det sista låter ju mest troligt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar