fredag 26 november 2010

halleluja!

I natt har jag sovit HELA natten! :-) Helt underbart. Jag kan faktiskt inte komma ihåg när jag gjorde det senast. Somnade hur gott som helst på Magnus arm vid kanske halv elva & sen vaknade jag till & suckade över att jag vaknade igen, men så tittade jag på klockan & såg att den var 05.30, dvs bara fem minuter innan väckarklockan skulle ringa. :-) Har inte ens nåt minne av att jag vänt & vridit på mig, vilket jag garanterat har gjort.

Dagens lite mer negativa konstaterande är att jag tycks ha börjat "vagga" lite när jag går... Aj då... då är man en sån där riktigt piffig, höggravid, vaggande valross nu...  :-S

Igår var vi på stan efter jobbet & köpte en lurvig, turkos overall till Knodden & ett par vantar. Jag passade även på att spontanshoppa en mammaklänning i svart & två par strumpbyxor i mammamodell. Känns SÅ jäkla trist att lägga 350:- på det nu... Men å andra sidan kommer jag kunna känna mig lite finare på cocktailpartyt imorrn. :-) Plus att jag faktiskt kan använda klänningen vid inte mindre än tre-fyra tillfällen till: Julbordet med jobbet nästa fredag, adventsfikat hos Lennart & Marianne, julafton & nyårsafton. Blir nog bra. :-) Ska försöka komma ihåg att be Magnus ta bild på resultatet imorrn.

Imorse var det -8 grader ute. Burr! Men det blev sommarskor ändå, vinterskorna är för jobbiga att kränga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar