söndag 14 november 2010

fått sova inatt!

Det verkar som att hostmedicinen hjälpte, jag har fått sova i natt! :-) Eller också håller jag på att bli bättre helt enkelt... Skönt är det åtminstone. Nu är frågan hur man ska göra imorrn & på tisdag? Utnyttja att jag faktiskt får vara hemma & vila upp mig ytterligare? Eller gå till jobbet? Jag vet inte jag. Dör ju av tristess, men samtidigt är det ju bättre att bli helt frisk!

Nu ska vi strax åka iväg & titta på köksutställning, köpa presenning på Biltema & så. Sen ska jag plugga också var det tänkt.

Knodden & jag går in i vecka 34 nu. 48 dagar kvar till beräknad förlossning! Det är inte mycket det! Läskigt & spännande! & jag tror att h*n har det trångt där inne nu stackarn. Jag blir anfådd av typ ingenting märker jag.
Undrar om Emma & Johan har fått åka in än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar