fredag 19 november 2010

seg förkylning

Jag är sååå trött på min sega förkylning! Ska den aldrig ge med sig liksom?? Varje natt vaknar jag & hostar, varje morgon är jag helt täppt i näsan... Jag är inte van. Förkylningar i Anettes värld ska gå över på 3-4 dagar.

Det är väl inte så mycket annat att göra än att vänja sig. Får väl inse att immunförsvaret inte är som vanligt. Det blir väl inte bättre av att jag inte vilar heller såklart. Men vad ska man göra? Känns väldigt skönt att vara ett steg närmre målet iaf.

Hi hi... nu har Knodden hicka igen, det är så mysigt att känna det som ett pickande där inne! I natt drömde jag att det "stack ut" ett helt ben genom magen, man såg liksom hela konturen, av låret, smalbenet & foten. Konstaterade lugnt i drömmen att jaha, titta, Knoddens ben, nu har h*n vänt sig så huvudet är uppåt istället. Men det tror jag inte alls h*n har.

Har varit flitig med att sjunga för sötnosen den senaste tiden. Jag hoppas & tror att h*n hör det! Att prata med magen är jag däremot sämre på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar