måndag 8 november 2010

sjuk igen...

Jaha, så har man varit lika mycket förkyld de senaste månaderna som man har varit sammanlagt de senaste fyra åren typ... :-/ Blä!

Det är riktigt segt faktiskt. Speciellt eftersom jag inte känner att jag har tid med det. Orkar ju inget & skulle behöva all ork plus lite till.

Hemma från jobbet. Inte ens tagit mig ur sängen än.

Gått in i vecka 33 nu. Inte länge kvar mao. Läskigt. Vill ha tid att förbereda mig mentalt ju. Nåja, spjälsängen står på plats, vagnen finns i garaget & jag skulle ju faktiskt kunna börja tvätta kläder idag.
Knodden bökar runt där inne & i morse kände jag hicka på sidan av magen & inte där nere som vanligt? Det ska väl inte vändas nu heller? Stanna du med huvudet nedåt Knodden.

Idag är det beräknat för Frank också. Spännande! Undrar om de är nervösa? Undrar när det blir? Jag drömde om Emma i natt, hon var inte ett dugg svullen längre. Shit, hon är mamma typ inom några dagar!

Dubbellektion i em. Vill egentligen ligga här & dra täcket över huvudet, men det är inte mycket att göra. Saker inbokade varje dag denna veckan, vissa både på morgon & eftermiddag.
Jag KAN göra det. Det ÄR möjligt. Jag SKA klara det!

Helgen i dalarna var lugn. Tur det, jag hade inte orkat med några aktiviteter.

Har fått en jäkla hosta igen också... Bara jag inte hostar sönder muskeln totalt nu igen, när den äntligen börjat kännas lite mindre.

Nä, om man skulle dra på sig lite myskläder & hasa ut till soffan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar