torsdag 7 april 2011

Tre månader


Idag fyller våran lilla prinsessa tre månader! Det är därför dags för mig att utbrista i det första "Vad fort tiden går!" när det gäller Elin. Det lär ju fortsätta så antar jag... Men det känns verkligen som alldeles nyss vi kom hem från BB med henne.

Sötnosen ligger just nu & jollrar för fullt inne på våra sängar, jag har precis ätit frukost. I går kväll var hon så uppenbart övertrött, hon somnade nästan, märkte att hon nästan somnat & så flaxade hon till med armarna & var vaken igen, gång på gång... Men hon ville hemskt gärna ha nappen, det är ju positivt. När hon väl somnade så sov hon som den lilla ängel hon är, 6 h, 2,5 h, 2,5 h! :-)

I eftermiddag ska vi åka iväg till baby-café som är varje torsdag i Vallda församlingshem. Hoppas på att det blir trevligt. Nu ropar sötnosen på mig; "Jag vill inte ligga här längre mamma!"

Oj, jag vände mig alldeles själv!

2 kommentarer:

  1. .
    Grattis på 3 månadersdagen.Tänk att det redan gått så lång tid sedan Fredrik och jag såg henne på BB.Jag är så tacksam Anette att du lägger ut så mycket bilder att jag kan följa söta Elins utveckling.Snart ses vi.
    Stor kram från farmor

    SvaraRadera
  2. Oj hjälp va söt hon är! :-) Och hon lät som sixten där. Ögonen är som springor och så flax flax så är jag vaken... Hehe.
    Kram

    SvaraRadera