torsdag 28 april 2011

Jag var iväg utan Elin!

Ikväll åkte jag iväg själv, utan Elin för första gången! Nathalie hade bjudit mig & Meeri på middag & naturligtvis var Elin välkommen att följa med, men jag tänkte att det var ett lagom tillfälle att testa. Magnus körde dit mig (vi hade varit i Sisjön & kollat på kakel) & så ammade jag henne i bilen innan jag gick in till Nathalie. Det var vid 18.00. Nu är jag hemma igen & klockan är 21.30. Tre & en halv timme alltså. Det var nervöst & det kändes konstigt & som att jag glömt nåt när jag inte gick & kånkade på henne, men det var såklart skönt också, att få äta ostört, prata ostört osv. Jättetrevligt att få komma hem till Nathalie också & se hur hon har det i nya lägenheten.

Det hade gått bra här hemma också, inga problem med att få Elin att äta ur flaska osv. Hon hade varit ledsen när han hade varit ute & gått en promenad med henne i vagnen, men så är det ju ibland.

Det känns bra att veta att det GÅR att vara borta en lite längre stund. Det innebär ju att jag kan åka & träna mer i lugn & ro nån gång ibland. :-)

Hon sover gott vår lilla skrutta, jag var inne & kikade på henne när jag kom hem såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar