lördag 9 april 2011

Så var man ett år äldre...

Japp, igår fyllde vi 36 jag & Daniel. Fy så gammalt det låter... Men men.. Känner mig inte så värst mycket äldre, så det spelar väl ingen roll egentligen.

Jag blev firad massor, först på morgonen av Magnus, som kom & sjöng & hade ett jättepaket med sig, en Ergorapido Plus. :-) Den kommer passa finfint att dammsuga upp smulor & barnvagnsgrus med! Sen på kvällen hade vi födelsedagskalas hemma hos mamma & pappa (här gick det ju inte att vara) & då fick jag mer paket, sex stycket kaffekoppar till vårt finporslin & en bok som jag önskat mig. :-) Jag fick en enorm, jättevacker tulpanbukett av Magnus föräldrar & fyra trisslotter av Magnus. :-) På posten fick jag ett kuvert med en peng att handla nåt till trädgården ifrån mormor & ett jättefint födelsedagskort som Heidi gjort & alla jobbarkompisarna skrivit på. I det låg två trisslotter, som jag faktiskt vann på! Jag vann 25:- på en lott från jobbet & 50:- på en lott från Magnus. :-)

Vi hade beställt smörgåstårta från ICA Maxi, för att testa innan dopet & den var jättegod. :-) Över förväntan t o m! Sen blev det tårta & shackrutor. Mums.

Elin, Melker & Emelie var så söta som bara de kan vara såklart! De små var jättesnälla & grät bara lite. Elin tyckte nog att Emelie var väldigt högljudd, det är hon inte van vid, men Melker än visst van, han reagerade inte ens!

Typiskt nog glömde jag kameran, men vi tog kort med mammas & pappas kamera, så jag ska uppdatera med bild här sen. Jag är jättenöjd med min födelsedag!

1 kommentar:

  1. Nämen Magnus! Köper du huhållsapparater till din kvinna?? Jag får iofs inte så mkt saker alls av min karl men men jag fick en stavmixer en gång (och ja, jag önskade mig den också) men ändå. ;-)

    SvaraRadera