fredag 29 april 2011

Slottskogen

Idag har jag varit på fikaträff & barnvagnspromenad i Slottskogen med några av mammorna ifrån "Magplasket"-gruppen. Jättemysigt var det. Vi var sju mammor med söta bebisar som tog en fika på uteserveringen på Bel Park & sen en promenad runt slottskogen med vagnarna. Det gick jättebra. Elin var så nöjd så & somnade i vagen när vi gick.
Jag är mer än lovligt trött idag (sov kasst inatt & igår natt ) så det känns som jag inte fungerar alls... glömmer saker, är helt ofokuserad... Glömde tex betala parkeringen i slottskogen... Som tur var kom jag på det efter 20 minuter & jag hade inte fått böter. Glömde också att ta kort, fast jag kommit ihåg att ta med mig kameran.

1 kommentar:

  1. Min "lilla" Skruttefia! Synd att du inte sover så bra och blir så disträ.....
    Hoppas du får sova inatt. Det är iaf inte jag som hindrar dej, men det hjälper ju inte förstås.
    Suss gott nu!

    SvaraRadera