fredag 18 mars 2011

skillnad

Igår hände ingenting på hela dagen. Ingenting. Det mest spännande var väl när jag åkte till Matboden & handlade... Elin var inte ledsen & gråtig, men hon nöjde sig inte med att ligga själv nånting, det var bara mammas famn som dög. Jag blev uttråkad.

Idag har Elin varit jättesnäll. Hon har inte sovit något, men att sitta i babysittern eller ligga i sin säng har varit helt OK, ganska långa stunder. Så jag har passat på att baka kanelbullar. :-) Det gick nästan utan att hon blev ledsen t o m.

Nu är de färdiga & jag ska ta mig en kopp kaffe & en nybakt bulle.
Håller tummarna för att lilla prinsessan fortsätter att vara en solstråle resen av dagen också!

5 kommentarer:

  1. Smarrigt! Får man en bulle när man kommer hem?

    SvaraRadera
  2. Klart du får! :-)
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Å va mysigt. Sixten och jag hade en HORRIBEL dag igår med lapisering på BVC, AStrött Sixten som skrek sitt värsta skrik ever på BVC. Sixten sov sen inte ett smack förrän kl 19 då vi lyckades sänka honom och sen sov han för natten men ammade minst var 3:e timma. Nu är det ny dag och nya möjligheter. Det har börjat bra iaf. :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men oj Jenny... vad jobbigt! Är det naveln som fortfarande inte har läkt ordentligt? Hoppas det är bättre idag! Kram

    SvaraRadera
  5. ja naveln har inte läkt men det var nog inte därför han var arg. Vet iofs inte vad det var. Haft en überjobbig helg. Livrädd inför imorn när Mattias inte är hemma... Hu.
    Kram

    SvaraRadera