måndag 21 mars 2011

ledsen liten skrutta

Oj oj oj... i natt var det inte populärt att ligga i spjälsängen. Alls. Allt var frid & fröjd när man lyfte upp henne, men så fort hennes lilla huvud nuddade kudden så var det gallskrika som gällde... :-( Jag fattar inte varför faktiskt, hon var jättenöjd & snäll hela dagen & det verkade inte alls som hon hade ont i magen nåt.

Både jag & Magnus fick försöka & försöka med henne & tillslut somnade hon äntligen. En & en halv timme tog det... Nu måste hon väl ändå vara utmattad tänkte jag, men nähä då. Sov gjorde hon ju förstås, men "bara" tre timmar, mat, sen en timme, mat, sen en & en halv timme. Så det har blivit lite sönderhackat i natt minst sagt. Nu hoppas jag på att hon somnar nån längre stund under dagen i alla fall, så att jag också får vila lite.

1 kommentar:

  1. Varsågod! Nu kommer det vi har! ;-) Närå. Men Sixten sover mkt sämre på nätterna just nu. Bara 3-4 timmar i stöten och ibland en timma osv. HU!!! Det plus en allmänt gnällig bebis som vi har är INTE kul!

    Svettas gör jag mest när Sixten "ammar upp" har jag märkt. När kroppen måste göra mera mjölk så svettas jag som en gris på nätterna!! Galet.
    KRAM

    SvaraRadera