fredag 8 juli 2011

Våran stora lilla tjej!

Igår blev Elin sex månader. :-) Jag säger som alla andra, jösses vad fort tiden går!!! Plötsligt är hon inte så himla liten längre, är med mycket mer, får äta mat & kan sitta stadigt i sin stol osv. Varje vecka lär hon sig nya saker, nya ljud, att ta tag i saker med tumme & pekfinger... Snart får hon väl tänder, kryper & kan sitta själv.
Glad tjej på sin sexmånadersdag!

Vi hann inte fira Skruttan så mycket igår eftersom vi var på Marstrand & Klädesholmen hela dagen med Magnus jobb, så därför har vi firat henne idag istället, med sång & paket & med första burken 6-månadersmat; rödspätta & potatis. Det var jättegott tyckte hon. I paketet fanns en hink med klossar i olika färger & former som hon också verkade tycka mycket om.



Varje dag & varje gång jag möts av ett av hennes underbara tandköttsleenden så blir jag alldeles varm inombords! :-) Vi har världens finaste dotter!

2 kommentarer:

  1. Ja Anette, min egen Skrutta, din Skrutta är också alldeles underbar! Jag håller med dej!

    SvaraRadera
  2. Visst har ni världens finaste dotter!
    Hälsningar från en stolt farmor.Vi ses snart.

    SvaraRadera