söndag 31 juli 2011

Bad, ledighet & sittande

Vi är lediga & det är fint väder. :-) Löövely! Jag har t o m badat i havet, både i går & i förrgår. Riktigt, riktigt skönt var det. Igår var det den årliga Blueskvällen i Töseviken & jag ville verkligen gå dit. Men samtidigt var/är jag så kopiöst trött, för Elin sover verkligen inte bra just nu & så hade vi ingen barnvakt, så vi hoppade över att gå dit i år också. Men nästa år, då jäklar SKA jag dit!

Mamma & pappa var bortbjudna igår, så vi passade på att grilla mumsiga lammfärsbiffar med fetaost. Jättemysigt. Det är ju inte utan att man längtar tills vår altan är färdig.... :-)

Idag ska vi packa en massa inför vår semestervecka i Skåne! :-) Åker imorgon bitti. Det är lite annan packning nu än innan Elin, har skrivit en lång lista & jag hoppas att vi inte glömmer nåt viktigt hemma. Det mesta finns ju i affären förstås. Det ska bli jättemysigt att komma iväg hela familjen. Vädret ser ut att bli fint också så förhoppningsvis blir det en del slappande vid havet & inte allt för mycket sightseeing.

Just det, Elin bestämde sig i förrgår för att nu kan jag minsann sitta själv! Så nu kan hon det. Gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar