lördag 16 juli 2011

Konstigt

I går åkte jag & Elin in till stan. Först var vi på lunch med Magnus, det var mysigt. Sen gick jag & Elin ner till Brogyllens Konditori där Elenore & Jesper anslöt. Jag minns inte ens när jag träffade Elenore senast, men det var riktigt, riktigt längesen! Det kändes inte såå längsen dock, antagligen tack vare facebook. Skoj var det att få pratat lite & uppdaterat sig om hur de har det. :-)

När vi fikat färdigt gick vi till Magnus jobb, där jag gav Elin mat medans han jobbade klart det allra sista innan semestern! Sen tog Magnus & packade in Elin i bilen & så åkte de & hälsade på Magnus mormor. :-)

Jag då? Jag fick gå på stan, alldeles själv, i flera timmar! Jösses. Det kändes ovant vill jag lova... I början kändes det ungefär som att jag varit tankspridd & gått ifrån Elin i vagnen nånstans! Jag kan också konstatera att jag drogs mot barnklädesavdelningarna heela tiden. Men jag köpte inget där. Däremot köpte jag lite kläder till mig själv! :-) Jag trivs ju inte alls med min vikt & min kropp just nu & har därför inga kläder alls som jag tycker jag är fin i. Men nu finns det några kläder jag tycker jag ser OK ut i åtminstone. Bland annat köpte jag dessa två tunikor.

2 kommentarer:

  1. Fina! :-) Var hittade du dem? *Kan jag månne köpa dem i andra färger* Hehe.

    SvaraRadera
  2. Tackar. :-) Lindex! & de fanns i andra färger bägge två... ;-)

    SvaraRadera