torsdag 24 november 2011

Mysig kväll

I går kväll kom mamma hit för att passa Elin. Jag mötte upp med Magnus i Kungsbacka & så hade vi en helkväll bara vi två. Jättemysigt! :-) Vi gick till Tio Pepe & åt tapas i lugn & ro. Drack kaffe & åt efterrätt. Sen blev det bio. Såg en riktigt bra, men ruggigt rå film. "Drive". Tur att jag inte visste nåt om den när jag bokade, för jag hade inte velat se den om jag vetat hur mycket råhet & blod det var i den. Men väldigt bra var den ändå som sagt.

Det är väldigt skönt att kunna vara borta hemifrån en hel kväll utan att oroa sig ett endaste dugg över Elin. Vet att hon har det jättebra med sin mormor! :-) Ringde hem för att kolla så att hon somnat innan vi gick till bion, men det hade hon såklart. Det är väldigt skönt att mormor & morfar bor så nära, så att de utan problem kan passa henne. Igår blev det ju dessutom extra praktiskt eftersom Elin fick stanna hemma & barnvakten kom hit. Då slapp vi plocka upp henne ur sängen & åka hem efter bion.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar