torsdag 22 september 2011

tandlös no more!

Igår kväll upptäckte jag att Elin fått inte en utan två tänder! Blev riktigt förvånad eftersom jag inte alls märkt av detta. Jag har spanat & kännt & hållt koll på de små bissingarna som syns under tandköttet i nederkäken, men inte kännt i överkäken på några dagar & vips, hade vänster framtand & en tand bredvid höger framtand tittat fram! Dessutom är höger framtand & tanden bredvid vänster framtand på gång, det dröjer nog bara några dagar.

Jag hade förväntat mig feber, snor, gnällig Elin, sömnsvårigheter & lös mage på den lilla rackarn, men ingen är gladare än jag om vi slipper det! :-) Den enda förändringen jag märkt de senaste dagarna är att hon sovit bättre? & att hon börjat med lite nya ljud.

2 kommentarer:

  1. Hallåj!

    Hur är det med er? Inget inlägg här och inget på forum. Hoppas verkligen allt är bra och att ni bara har fullt upp.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå Josse!
    Allt är bara fint tack, vad gulligt av dig att oroa dig! Vi har varit på semester en vecka på Rhodos! :-) Men ikväll har jag laddat in bilder & så fort jag får tid & ork ska det såklart bli ett inlägg om det.
    Kram!

    SvaraRadera