måndag 5 september 2011

Elin utforskar sitt nya hem!

Vad konstigt, det är en bebis där inne!

Skohylla? Jag trodde det var en Elinhylla...
Första gången Skruttan ställde sig upp själv! 

Första gången Skruttan satte sig själv ifrån krypande!
Man blir trött av att utforska...
En väldigt positiv grej som skett sen vi flyttade hem; jag kan nu få Elin att somna i sin säng på dagarna!! :-) Jag vet inte om det är för att hon fått eget rum, eller för att hon helt enkelt var redo för det, men varje gång jag försökt har det funkat & jag är supernöjd! Jag hoppas & tror att hon kommer sova ännu bättre när vi får upp rullgardin.

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder på den goa lilla tösen! :-)

    SvaraRadera
  2. Ni verkar verkligen trivas. Härligt och kul att få sen en massa fina bilder på Elin också såklart! :-)

    SvaraRadera