lördag 30 oktober 2010

skön lördag

Vi var nog trötta bägge två. Sov som små bäbisar redan innan de hade hunnit avslöja vilka som hängde löst i "Idol" igår kväll! He he... Det var bara att stänga av TV:n & sova vidare. Sov även länge imorse, så länge att jag faktiskt fick rejält ont i ryggen också. Till tio. Men sen skuttade vi upp & plockade fram frukosten & löste melodikrysset. :-) Mysigt. Extra god frukost också, med hembakt bröd.

Nu har vi varit ute & kört i nästan två timmar. Träna, träna, träna. Det gick riktigt bra. Idag fokuserades på höggerregeln, nedväxlingar & placering i rondeller, för det gick dåligt på lektionen sist. Så det var Kungsbacka centrum & Fors som gällde. Sen pausade vi med fika på Majgården innan det kördes lite till & hem. :-)

Nu är Magnus ute & ska greja med båten eller byta till vinderdäck eller nåt. Jag ska nog sy lite innan jag sätter mig & pluggar.

Till middag blir det kronärtskocka till förrätt, fisksoppa med lax, räkor, grädde & vitt vin till varmrätt. :-) Blir nog smarrigt.

Sammanfattningsvis; jag har det rätt bra idag. Ontet är bättre också, även om det känns. Har ett litet önskemål om fler sparkar från Knodden också, jag gillar när h*n är livlig! Imorrn går vi in i vecka 32!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar