fredag 22 oktober 2010

det sägs att det är fredag idag

Har ingen som helst fredagskänsla idag. Alls. Men det kanske inte är så konstigt när man sitter här helt ensam på kontoret, med bara lite ringande kunder som sällskap....Nu har halva arbetsdagen gått iaf & det känns ju bra såklart.

Förhoppningsvis kommer fredagsfeelingen krypande sen när jag får åka hem & göra mig iordning för en tjejmiddag hos Hanna. :-) Hoppas att jag är pigg ikväll, det har jag INTE varit de senaste kvällarna.

Har varit helnojjig igår & idag. Men måste sluta med det. Jag känner ju Knodden sparka & det är helt underbart, så då borde jag ju lugna mig! Igår fick jag för mig att jag börjat läcka fostervatten & att det inte kändes nåt där innifrån... Jag undrar jag hur det blir egentligen, om Knodden kommer stanna där inne tills det är dags, eller bestämmer sig för att komma ut till oss tidigare? Spännande är det iaf. Jag hoppas att Knodden mår bra där inne & kan tänka sig att stanna till 1/1 åtminstone, gärna fyra dagar extra. Det är det jag ställt in mig på.

I övrigt har jag mest en önskan om att få vara ledig. Det hade behövts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar