onsdag 27 oktober 2010

kollaps?

Igår kväll bara grät & grät jag... Tog de allra sista krafterna jag hade & fokuserade på körlektionen, som jag tycker gick bra. Det var hårda inbromsningar som gällde. Sen var jag bara totalt tom. Slut.
Hade haft ont i ryggen & sidan hela dagen. Stressad över allt som ska hinnas & orkas med. Det rann över...

Hem & laga middag... lite lätt snyftandes sådär... Grät mer när jag fick en kram, tog mig samman för att plugga lite, tittade på TV en stund, pluggade lite till. Ingen som helst ork att titta efter de saker jag svarat fel på på nättestet... Klarade det iaf. Vilket ju är jättebra. 2 av 4. Magnus hjälpte mig göra en översikt över boken, så att jag kan se vad jag har läst & inte läst. Mycket pedagogiskt. Stupade i säng & började störtböla... Försökte hålla tillbaka, men det gick väl sådär...Ulkade & han höll om mig... Jag VET ju att jag inte behöver stressa upp mig så, det hjälper inte, gör ingen nytta, är inte nödvändigt.... men det hjälper inte. Sov oroligt & hade vansinnigt stressiga drömmar. Vaknade massor...

Komatrött idag...

Vilket kanske bidrog till att körlektionen idag inte gick så bra? Tyckte mest jag fick kritik hela tiden....

Men besöket hos barnmorskan gick bra, hon säger att Knodden mår bra, det gör mig lycklig. :-) Hörde hjärtat & längtar så. Om jag bara fick vila....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar