måndag 14 januari 2013

vecka 2

Japp, imorse var det dags för vägning igen. Trodde först jag såg fel när vågen visade -2,1 kg! Men nä, det stämde. Jättenöjd såklart! -3,2 på två veckor innebär ju att jag gått ned 10% av det jag tänkt mig & det är inte illa. Så kul att det ger resultat när man sköter sig också. Jag har inte slarvat nåt i planerandet & jag har följt planen helt & hållet. Men jag har heller inte förbjudit mig sånt jag tycker om, jag har ätit både popcorn, daim & kladdkaka denna veckan. Visst är det lite lyx att man får plats med det inom sin dagsranson av kalorier & ändå får plats med frukost, lunch, middag & nåt mellanmål! Vet ju såklart att det blir tuffare så småningom, men det är väl bara att tacka & ta emot så länge amningen gör att jag kan äta lite extra.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det har gett så bra resultat redan!!
    Så duktig du är.
    Fortsätt kämpa på.
    Stor kram och fortsatt lycka till från mamma o pappa.

    SvaraRadera