måndag 23 maj 2011

Tupplurar

Idag har varit en lyxig dag. Elin var lite trött på förmiddagen efter att ha varit vaken sedan sex så jag gick ut en sväng med henne i vagnen. Hon somnade efter en stunds skrikande & när jag kom tillbaka ställde jag vagnen i garaget & smög in. Hon sov i två timmar & en kvart!!! :-) Jag hann med massor under tiden. Sedan var hon pigg & vrålhungrig såklart.

På eftermiddagen åkte vi till affären för att handla mat. Hon var vaken men nöjd i affären, men somnade i bilen på väg hem. Tog med mig babyskyddet upp till altanen & satt i solen & läste skvallertidning tills hon vaknade 40 minuter senare! :-)

Här tar hon en kort, men väldigt söt tupplur! :-)


Jag tycker det är en bra vana hon börjat med, att sova på dagarna, hoppas hon fortsätter med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar