onsdag 18 maj 2011

Shopping!

Idag åkte jag & Elin till Freeport mitt på dagen. Jag var på jakt efter ett par skor att ha att gå i, tänkte speciellt leta efter Reebok easytone. De hade dem i flera varianter, så jag köpte ett par grå med rosa detaljer. :-) Superbekväma! Hittade dessutom ett par mysbyxor i grått hos Reebok. På vägen dit gick jag förbi Tenson & de hade regnställ hängande utanför affären, sänkta till 599:- De fanns i vitt, rött, svart & cerise. Gissa vilket jag valde? :-) Är supernöjd med min shopping! & Elin var så snäll så & somnade sött i vagnen medans jag provade skor.

2 kommentarer:

  1. Äh va gött du har det! :-) Vi är panka med en bebis som inte vill varken åka bil eller vagn så blir ingen spontanshopping för min del... Men kanske får länsa sparkontot för ett regnställ. Jag tycker aldrig jag hittar nåt i en strl som jag kan ha men du och jag drar la ungefär samma så då borde jag bege mig till freeport i helgen. Kanske ska fly stan på lördag!! :-) Rött vill jag ha. Kanske ska ha ett par easy tone till också. De ÄR grymt sköna! Nån snyggare och fastare rumpa vet jag dock inte om jag fått... :-( KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag valde mellan cerise & rött, så jag VET att det finns iaf ett ex kvar i "vår" storlek i rött. :-) Skynda skynda. (byxorna är svarta)

    SvaraRadera