fredag 27 maj 2011

Gnäll!

Det är tur att hon är så bedårande vår lilla dotter, för idag har hon varit ett riktigt gnäll & skrikmonster! :-( Misstänker att det är vaccinationen som spökar, för så här brukar hon aldrig vara ju. Hon vaknade massor inatt & började skrika direkt, ville inte somna om när hon fått mat & tänkte definitivt inte vara lugn & sova efter 05.45 imorse. Så det var bara att gå upp. Det går bra när man sjunger för henne, oavbrutet. & när hon får titta på TV! Hur bra är det... he he... men ibland orkar man inte. Hon har sovit 45 minuter i min famn efter att hon fick mat & så när vi var ute & gick en timme. Sen sov hon nog i bilen till & från Maxi också antar jag. Måste dock berömma henne för i kundvagnen var hon en ängel, hela tiden jag handlade. :-)
Söta gnällspiken tittar på TV...

2 kommentarer:

  1. Men...... gnällspiken är ljuvlig ändå tycker jag!!! :-) = Mormor ( Har ju henne bara när jag själv vill ju...)

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul. Tänk dig då att ha det så varje dag. Jag tror iaf att min unge är så där varje dag (inte hela men stundtals!)... :-) Även om han sköter sig ypperligt i damsällskap.
    Hoppas det är bättre idag. Själv har jag ont i halsen och är hängig men Sixten har sovit OK (när han väl däckade)...Skönt.

    SvaraRadera