onsdag 4 maj 2011

Goa Sixten

Vi har varit på besök hos Jenny & Sixten idag. Det var jättemysigt! :-) Elin sov när vi kom fram & en stund till så de hann inte umgås sådär jättelänge direkt, men det var allt kul att ligga där på filten & kika lite på honom & alla saker runtomkring. :-)

Sixten är så fin & go. Elin är också fin & go förstås. ;-) Nu skiljde det inte så jättemycket på dem i storlek heller, inte som sist jag var där.

Elin fick sin doppresent också, en "mätsticka" eller vad det heter, att hänga upp på väggen & markera hur lång hon är på. :-) Rosa är den. Blir finemang i Elins rum. Jösses vad jag längtar efter att göra iordning i det!

Efter besöket hos Jenny & Sixten passade Elin på att träffa pappa på en fika på 7 eleven. Mysigt.

Elins outfit idag; jeansen hon fått av Jenny & en brunvit tröja som jag hade när jag var bebis. :-) Över det hade hon en hemstickad kofta, mössa & tossor i vitt, även de från när jag var liten. :-)


1 kommentar:

  1. DEN tröjan känner jag igen från när mina barn var små. Visst är det en Fix-tröja?

    Det händer mycket hos er nu, tösabiten OCH huset växer så det knakar båda två. Härligt.

    Ha det så gott och kram!

    SvaraRadera