måndag 27 oktober 2014

Sista veckan hemma

Idag är det måndag. Nästa måndag börjar jag på mitt nya jobb! Mindre än en vecka kvar hemma alltså. Spännande och lite nervöst. Men mest spännande. Jag har fått löst det med hyrd parkering vid nya jobbet, det känns skönt, att åka kollektivt skulle tyvärr blivit ohållbart i längden eftersom det tar så mycket längre tid.

Sista veckan som arbetslös skulle jag ge järnet, träna varje dag & gå ner maximalt var tanken. Jo, men tjena.... Eller också kan man ju se till att bli förkyld istället så att man har ont i huvet, halsen och har noll ork för att träna..

Idag har jag och barnen varit på öppna förskolan i Onsala iaf, det var uppskattat. Men jösses så mycket folk det var där! Höstlov och halvkasst väder. Elin gjorde en jättefin halloweenlykta.

Imorrn är det studiedag på förskolan och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vädret ska bli bättre iaf, så vi får ge oss ut och leka. På kvällen ska jag träffa Meeri, Lena och Heidi, mina goa fd jobbarkompisar, det ser jag verkligen fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar