måndag 18 februari 2013

hur går det?

Ni undrar kanske hur det går med mitt viktminskningsprojekt? Jag har ju inte skrivit om det på ett tag. Jag blev lite anti, eftersom Viktklubben som jag ju använder mig av, bestämde sig för att lansera sin nya sida & då fick man välja att gå över till den (& då kunde man inte gå tillbaka till den gamla sen) & det gjorde jag ju såklart, tyckte det lät positivt med en ny sida. Men. Det var bara det att den nya sajten fungerar inte på mobiltelefoner.... & jag sitter ju extremt sällan framför datorn nu för tiden, för jag har helt enkelt inte tid. & när det inte går att logga maten via mobilen så blev allt plötsligt väldigt krångligt. Skitirriterande!

Så jag har faktiskt ätit lite på känn sen dess. Vilket ju kan innebära att jag äter lite i överkant vissa dagar & kanske lite i underkant andra dagar. Sen så var det ju en vecka då vi hade dop & då blev det massor av smörgåstårta över (prinsesstårtor också, men dem frös vi in) & då åt vi ju upp den under dagarna som följde osv....

Summa summarum då? Jodå, det går kanon! Denna veckans resultat blev -1,4 kg & totalt har jag minskat 6,6 kg nu på sju veckor. :-)

Innan slutet av februari har de lovat lansera en mobilversion av nya sidan & då ska det loggas & planeras till fullo igen!

1 kommentar:

  1. Hej vist är det värdelöst att det inte fungerar med mobilen.
    Tycker också det är svårare att logga maten nu blir inte av.

    Ser att det gått betydligt bättre för dig än mig
    Har bara tappat 3.1kg
    Hälsningar Popcorn/Görel

    SvaraRadera