tisdag 5 mars 2013

Seriös svacka

Japp, är inne i en bråddjup svacka just nu. Blä! Det finns ingen motivation alls att äta rätt & motionera.... Vad det beror på? Förmodligen beror det mycket ppt att jag är så in i märgen TRÖTT! Jag vet faktiskt inte vad jag tar mig till om jag inte får sova mer än 2, max 3 timmar i sträck. Det är tortyr som man långsamt blir galen av...

Men vad göra? Axel vaknar & det duger inte med nåt annat än tutte... Man vill ju inte att han ska skrika för full hals & väcka Elin heller... Elin ja....jag kan väl uttrycka det så här; hennes trots blir inte mindre när mamman har dåligt tålamod... :-(

Känner mig som en urvriden trasa, en dålig mamma & går ständigt & letar i skåpen efter nåt att höja orken med tillfälligt - socker.

2 kommentarer:

  1. :( Stor kram från Mamsen! Om jag ändå kunde hjälpa dej så du får sova........

    SvaraRadera
  2. Hur långtid är det mellan matningarna? om man får 4 timmar i sträck att sova på medan mannen är med barnen brukar det göra stor skillnad.

    Kanske kan lämna bort Dottern en helg? då kan du sova all tid som axel sover.

    Har bara 17 månader mellan mina barn så jag vet precis hur du har det.

    Hälsningar Görel

    SvaraRadera