torsdag 7 mars 2013

Äntligen!

Äntligen fick jag tummen ur & promenerade till dagis! :-)

Det såg så skönt ut när jag tittade ut genom fönstret. ... Inte lika skönt att gå över de öppna fälten när det blåste världens motvind, men motion fick jag ju! På hemvägen var vinden i ryggen & solen i ansiktet, barnen var hur nöjda som helst & då var det riktigt skönt!

Elin fick nog passat på att vila lite också, inte fel. Så nu SKA jag göra om detta då & då, nu har jag sagt det här så att ni vet! ;-)

Axel ville inte vara med på denna bilden,  men Elin ser ju så glad ut, så det fick bli den ändå.

2 kommentarer:

  1. Men det var väl härligt! Och en sån glad Elin :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild ! Elin är ju en riktig solstråle.Ser fram mot att få träffa er alla.Stor kram till er.

    SvaraRadera