söndag 23 oktober 2011

sjuk första gången?

Min lilla Skruttegos är sjuk... :-( Eller också har hon väldigt ont av nån tand, fast det tror jag nästan inte på. Hon är mest ledsen, i går kväll var hon helt hysteriskt ledsen innan vi äntligen fick henne att somna & sen vaknade hon & var jätteledsen med jämna mellanrum hela natten. I dag blir hon ledsen för minsta lilla, vill inte äta, kräktes upp hela sin portion gröt i morse & så fort man lyfter upp henne så lägger hon huvudet mot bröstet på mig & blundar. Hon har sovit tre gånger också, fast klockan inte är så mycket. Nyss somnade hon i min famn när jag äntligen fick i henne lite välling efter att hon ratat två andra sorters mat.
Stackars lilla älsklingen! :-( Hon har ingen feber, eller inte mycket iaf så jag antar att det inte är nåt att oroa sig över så länge som hon orkar med att vara uppe & ger oss ett & annat leende. Men det är jobbigt ändå såklart, hon har ju inte varit dålig innan & det gör ont i mammahjärtat!

Vi skulle haft Magnus kompis Peter & hans sambo Alix här på middag i kväll, men vi ställde in, det får bli en annan dag, där Elin mår bättre igen.

Jag hoppas att det vänder & att hon mår som vanligt igen imorrn & att hon inte håller på att bli dålig på riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar